PsychoDietetyk

Psychodietetyka

Oceniamy diety cud

Cześć I – Dieta Kopenhaska

DZIEŃ 1 i 8

śniadanie: kubek czarnej kawy i kostka cukru

obiad: 2 jajka na twardo, gotowany szpinak, pomidor

kolacja: duży befsztyk (ok. 200 g), sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 2 i 9

śniadanie: kubek czarnej kawy i kostka cukru

obiad: duży befsztyk, sałata z olejem i cytryną

kolacja: 100g szynki, 2 lub 3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 3 i 10

śniadanie: kubek czarnej kawy i kostka cukru, grzanka

obiad: gotowany szpinak, świeży owoc, pomidor

kolacja: plaster szynki (ok.100g), 2 gotowane jajka, sałata z olejem i cytryną

DZIEŃ 4 i 11

śniadanie: kubek czarnej kawy i kostka cukru

obiad: tarta marchewka, jajko na twardo, twarożek naturalny (serek wiejski)

kolacja: sałatka owocowa ( szklanka), 2 lub 3 szklanki jogurtu naturalnego

DZIEŃ 5 i 12

śniadanie: duża tarta marchew z cytryną

obiad: duża chuda ryba z cytryną (najlepiej dorsz albo pstrąg)

kolacja: duży befsztyk, sałata i brokuły

DZIEŃ 6 i 13

śniadanie: kubek czarnej kawy i kostka cukru

obiad: gotowany kurczak , sałata z olejem i cytryną

kolacja: 2 jajka na twardo, duża starta marchewka

DZIEŃ 7

śniadanie: kubek herbaty bez cukru

obiad: kawałek chudego grillowanego mięsa (ok.200g)

kolacja: nic

Uwagi: Dieta jest bardzo restrykcyjna. Jakiekolwiek odstępstwo niweczy cały wysiłek. Oprócz podanej w jadłospisie kawy, można pic zieloną herbatę i niegazowaną wodę mineralną. Należy wypijać 2 litry płynów dziennie. Nie wolno używać soli. Jeśli przerwiesz dietę przed upływem 6 dni, możesz ja powtórzyć dopiero po 6 miesiącach. Jeżeli przerwiesz ja później, albo dotrwasz do końca możesz ją powtórzyć dopiero po 2 latach.

Zalety:

Masz jasno wytyczony cel . Potrawy są proste, a dieta teoretycznie krótkotrwała. Dieta obiecuje schudnięcie 7-20 kg.

Wszystkie, znane mi osoby, które stosowały tą dietę – rzeczywiście schudły ( ale od 3 do 8 kilogramów). Podczas diety jesteś osłabiona, ale po 2 dniu w zasadzie nie czujesz już głodu.

Wady:

Dieta bardzo nisko kaloryczna.

Efekt jojo murowany. Schudnąć – schudniesz ale kosztem zdrowia i co najgorsze wkrótce – przytyjesz. Przytyjesz, nie tylko w sensie, że powrócisz do wagi PRZED dietą, ale organizm DODA sobie jeszcze kilka kilogramów, na wypadek, gdybyś kiedyś znowu chciała/ chciał mu „wykręcić taki numer”. Ta dieta spowalnia metabolizm.

Absolutnie wykluczona dla:

kobiet w ciąży, karmiących mam, osób z chorobami serca, przewodu pokarmowego i nerek.

A co Wy sądzicie o tej diecie?

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 1.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Oceniamy diety cud, 1.0 out of 10 based on 1 rating

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>